Циліндричні мотор-редуктори

blank

Потужність: 0,37 -160 кВт
Кількість оборотів на вихідному валу: 8,75 – 823 об./хв
Крутний момент: до 33 000 Нм

Циліндричний мотор-редуктор: особливості

Циліндричні мотор-редуктори призначені для використання у важких промислових умовах. Циліндричні мотор-редуктори повністю адаптовані до жорстких умов експлуатації. Шестерні циліндричного мотор-редуктора розроблені, так щоб запобігти шуму та вібрації під час тривалої та важкої роботи приводів.

Циліндричний мотор редуктор: доступна якість

Завдяки надійності та універсальності, приводи, спроектовані на основі циліндричних двигунів редукторів, найбільш поширені. Їх характерні, високий ККД, прийнятна ціна.

Класифікація циліндричних мотор-редукторів

Пристрої різноманітні за конструкцією, розмірами, потужністю, що передається. Конструктивна схема вхідного/вихідного валів дозволяє раціонально розмістити привід на обладнанні. Мотор циліндричні редуктори поділяються на типи, залежно від конструктивних і технологічних характеристик:

  • Взаємне розташування шестерень – модифікації горизонтальні та вертикальні.
  • Тип конструктивного з’єднання вхідного/вихідного валів – з паралельними або співвісними.
  • Тип нахилу зуба: прямозубі, косозубі, шевронні.
  • Кількість ступенів: 1-6.
  • Вид кріплення: фланцями, на лапи, комбіноване виконання.

Особливості застосування мотор-редукторів I.Mak

Циліндричні мотор-редуктори I.Mak серії AE вигідно використовувати для тривалої експлуатації у складних промислових умовах. Завдяки спеціальній конструкції шестерень, під час важкої інтенсивної роботи приводних пристроїв запобігає сильному шуму і вібрації.

Циліндричні мотор-редуктори “Техно-Привід”

Ми давно працюємо на електротехнічному ринку України, маємо великий досвід у підборі такого обладнання. Наші інженери зможуть детально проконсультувати вас щодо вибору циліндричного мотор-редуктора.

Здійснимо точні та правильні розрахунки: розташування циліндричного двигуна редуктора в/на виробничій лінії, сервіс-фактор, температуру нагрівання при експлуатації. Завдяки цьому підбір пристрою необхідної модифікації стане оптимальним.